Triany O'Harra

Triany O'Harra

Sunday, February 13, 2011

Makin dekat waktu aku makin STRESS

Hari ini aku merasakan sangat sedih..dan stress yang melampau-lampau.perbincangan aku dengan family mengenai perbelanjaan dan jangka jalannya perkahwinan tidak mendapat jalan yang sama.baginya apa yang aku hendakkan tidak sama nilainya dengan yang diberi...sudah terlebih bak kata dia..sudah lari bajet..mana silapnya...dulu masa sister kawin everything it's okay..coz jalan cerita dia berbeza dengan jalan cerita aku..jadi semua yang di beri dia terima sahaja...buruk pun dia telan juga...tapi aku ni berbeza tentu aku mahu yang terbaik...seumur hidup sekali..semua orang pun macam tu..tapi ??lagi 62hari masa dinanti satu kata sepakat dari keluarga tidak dapat aku dapatkan..semua mau ikut dia..yang buruk tu juga dia nakkan...tak kisah la asal ada...hello setahu aku nilai yang diberi pun sudah cukup..lebih dari cukup ntah la rasanya diri ini rasa kan sesuatu yang amat-amat sakit...tiada siapa yang memahami....

No comments:

Post a Comment