Triany O'Harra

Triany O'Harra

Tuesday, January 25, 2011

ALLAH more love u HASNI CALLIPH

Salah seorang rakan perjuangan semasa berlajar dulu telah pergi meninggalkan kami semua..
dah lama tak mendengar khabar darinya..tetiba aku dengar dia telah kembali kerahmatullah...pada 23 january 2011
tak boleh tidur juga la aku lepas dengar khabar ketiadaannya...aku sedih sangat2..kami pernah tinggal sekali di casaria apartment jalan mahkota maluri..depan kolej cybernetic tu..tak la rapat sangat tapi kami kawan yang pernah berlari dalam hujan,mandi 1 kolam..minum sambil berborak2 di cafe kolej..lepak2 kat rumah tengok TV..teringat aku sampai tak boleh tidur..kali terakhir aku berjumpa dengannya 4 tahun lepas dijasco itu pun dia last month dekat situ...dia dapat kerja bagus...dan pergi dari kawasan lingkungan aku..sejak itu la aku tak pernah jumpa dia lagi...kat Facabook pun add friends tapi aku pun tak perasaan itu dia..aku sibuk main game and layan blog...
rupanya dia ada blog  " http://hasnicaliph.blogspot.com " tak sempat aku nak berborak2 di blognya dia sudah pergi buat selama2nya..yang paling aku sedih dia telah bertunang...belum sempat dia mengecapi kebahgian dia sudah dipanggil...aku tatap wajah kekasih hati ku...fikiran mula memikirkan perkara2 yang bukan2..tapi kalau la...sedih aku tak sudah2.." takut akan MATI " ya mesti la..dosa yang ada belum lagi aku tebus didunia ni...   " takut kehilangan dia " sudah tentu kerna aku sangat mencintai dia..ya allah malam itu MATI , SAHABAT , FAMILY dan CINTA semuanya aku fikirkan...tapi kalau sudah ketentuan aku redha dan berserah....
WAN HASNI semoga ROH mu ditempatkan bersama2 orang yang beriman...


SWEET wan hasni

HAsni dan Tunang tercinta

No comments:

Post a Comment