Triany O'Harra

Triany O'Harra

Thursday, January 20, 2011

preparation for my weeding on April 2011

Agenda before my weeding.

first thing need to do..

1.Baju nikah dan hantaran
           this 27hb jan kena hantar jahit kat butik.hantaran .due date before feb end .hantaran 5 balas 7 almost done..
2.Door gift
           door gift kena cari before marc.pening nak cari yg mana nak bagi kat tetamu..bajet dalam  RM500.next   month kena cari dekat nilai.hope so jumpa yang berpatutan.
3.kad kawin
          Kena settle before marc..kena find out berapa tetamu yang mungkin dijemput..
4.Bilik pengantin.
          room plan dah email sister.ukuran dan perabot dia settle for me..hiasan dalaman i will design my self 2 days before weeding.

5.Pelamin and dress photographer and videographer
        My mum akan deal dengan mak adam yang dia cari..hope so mak adam tu menepati cita rasa aku.
        sanding petang baju adat.baju melayu.baju jawa.dan last sekali Zairi akan pakai baju istiadat polis warna putih dan aku akan pakai Gaun pengantin warna putih or maroon..marc nanti i will conform all dress and i will discuss dengan photographer and videographer tu apa yang aku inginkan...kebanyakan gambarnya tidak menarik..kerana last time masa my sister weeding last year my pic compared with pic yang orang tu ambil sangat beza..dan buktinya pic yang aku tangkap lebih cantik dari orang tu..TAPI atas permintaan mum aku untuk ambil dia..aku terima..tapi rasa la perangai aku yang cerewet ni..


Rombongan Zairi and Famliy ke KOTA KINABALU.

24 orang will arrive on 16 hb april..
1.Home stay at Marrina court. Near pasar philipines.pasar kraftangan and shopping complex.
segala keperluan rombongan akan diuruskan..my mum and my sister will arrange.
2.transport on 16 april.time tu ada 3 trip..so maybe first trip just ambil guna ALZA my sister.second trip pun sama juga..last trip kena ambil guna 3 buah kereta..wah muat ke tak??kena tengok keadaan time tu..

No comments:

Post a Comment