Triany O'Harra

Triany O'Harra

Thursday, January 27, 2011

plan masa depan

Hah belum pun perkahwinan aku berjalan " perjalanan hidup berumahtangga " aku sudah pun mempunyai perancangan masa hadapan.apa yaa perancangan itu...???mula-mula bila aku memikirkan perkara ini berhari-hari dan berbulan dan akhirnya aku memutuskan untuk membuka satu kedai francais di kampung ku..setelah aku selidiki di petagas belum ada lagi kedai tu..dan modal tak la berapa banyak nak pakai..dari aku buka gerai kat down town tak boleh hidup macam seseorang yang aku kenal da makan tahun juga dia buka kedai tapi keuntungan entah kemana??modal takde nak pusing...modal sikit dan semua orang tahu kedai tu..bah kan aku pun menggunakan product itu..insyallah modal sudah aku kumpul sikit-sikit dan seseorang berjanji akan menolong dari segi kewangan kalau tidak cukup dan tenaga pekerja disana aku tidak perlu risau kerna adik dan mum aku ada dan mereka juga seorang yang minat berniaga...kalau aku boleh share partner dengan mum aku pun xda salahnya..keuntungan aku bahagi dua...insyallah hujung tahun ni aku buat proposal dan buka kedai itu...kalau menjadi aku akan beritahu semua kawan-kawan dalam blog ni k..doakan semuanya berjalan dengan lancar.amin yaraballaalamin..

No comments:

Post a Comment